[TIC] A1: Gestió de la pèrdua d'un smartphone


Actualment quasi tothom tenim un telèfon mòbil intel·ligent, dels anomenats smartphones. Quan l'adquirim ho podem fer mitjançant la compra d'un terminal lliure o amb l'operador de telefonia de torn. En aquest darrer cas se'ns ofereix la possibilitat de pagar-lo cada mes amb una quota mensual.

Ara bé, la possessió d'aquests terminals implica una responsabilitat implícita pel seu cost i, sobretot, per les dades personals que pot arribar a allotjar. A un smartphone dipositem els nostres comptes de correu, imatges personals i d'altres aplicacions importants per a nosaltres.  

Amb tot això, què podem fer si perdem el nostre terminal? Hi ha alguna manera de trobar-lo? L'operador fa alguna cosa per ajudar-nos?

ACTIVITAT

Fes una entrada al teu bloc amb el següent:

1. Cerca a Internet (AppStore, Google Play...) alguna aplicació que t'ofereixi l'opció de trobar el teu terminal. Instal·la-la, prova-la i fes-ne una captura de pantalla. Posteriorment, explica a l'entrada el seu funcionament.

2. Cerca a Internet quines opcions ofereix el teu operador de telefonia (Movistar, Orange, Vodafone, Simyo, Yoigo, Tuenti...) en cas que perdis el terminal. Posa aquesta informacio al teu bloc.


Imatge: theandroidlove.com

Comments

No responses to “[TIC] A1: Gestió de la pèrdua d'un smartphone”

Publica un comentari a l'entrada