[MSI] A1: Cas d'atenció tècnica

Avui hem vist a classe que l'atenció telefònica és un cas de suport que podem oferir com a auxiliars informàtics.

Per parelles heu de simular un cas d'atenció telefònica d'una empresa d'informàtica. Un de vosaltres actuarà com a client, mentre que l'altre farà de tècnic. La situació és la següent:

Un client us crida per fer-vos saber que el seu ordinador no funciona. L'avaria se la inventarà qui faci de client.

Quan acabeu, intercanviareu els papers.

Heu d'escriure tota la conversa entre ambdós al bloc de cadascun de vosaltres. 

Títol entrada: A1: Cas atenció tècnica.

Text: 

Situació 1

T:
C:
T:
C:


Situació 2

T:
C:
T:
C:


Etiqueta: MSI

Envieu un correu al professor quan hagiu acabat l'activitat.

Comments

No responses to “[MSI] A1: Cas d'atenció tècnica”

Publica un comentari a l'entrada